Welkom bij Stouthart Intermission
 
Language: NL | EN
Dutch › Archive
​Jouw bedrijf heeft negatieve reviews nodig. Maar waarom?

​Jouw bedrijf heeft negatieve reviews nodig. Maar waarom?

Feedly.com | dinsdag 29 mei 2018 16:05 | Headlines
Werk je hard om geweldige reviews te verdienen voor jouw bedrijf? Zo ja, dan ben je niet alleen. De meeste bedrijven streven ernaar om zoveel mogelijk vijf-sterren beoordelingen te krijgen. En dat is ook logisch.

Ga naar een restaurant dat je nog nooit hebt geprobeerd, of download een app, wat is het eerste wat je doet voordat je iets online koopt? Je controleert waarschijnlijk de beoordelingen. Als ze slecht zijn, koop je waarschijnlijk geen item of probeer je geen ander restaurant. Maar als ze positief zijn, zal je het waarschijnlijk eens proberen. Dus moet je alles doen wat in je vermogen ligt om te proberen enkel vijfsterrenevaluaties te krijgen en negatieve evaluaties te voorkomen, toch? Wel, eigenlijk niet.