Welkom bij Stouthart Intermission
 
Language: NL | EN
Dutch › Archive
Wie is Stouthart Intermission?

Wie is Stouthart Intermission?

RemKo Stouthart | vrijdag 18 januari 2019 10:00 | Bedrijf

Stouthart Intermission is opgericht door RemKo Stouthart MIM (1970). Hij heeft Information Management gestudeerd aan TiasNimbas Business School (Tilburg). In 2009 is hij afgestudeerd met een scriptie over de ICT-architectuur van modeketen Zara. Daarnaast heeft hij een propedeuse Bedrijfseconomie (Fontys Hogeschool, Eindhoven).

RemKo heeft meer dan twintig jaar ervaring in sectoren als Digital/ICT, Marketing & Communicatie, Healthcare en Financiële Dienstverlening. Hij heeft zich bewezen als Senior Business Engineer, Digital Architect en Certified Scrum Master (SCM), met als specialisatie Digital Media en (Enterprise) Content Management. Op dit moment vervult hij de rol van Digital Marketing Analytics Lead bij Signify (Philips Lighting).

Zijn aanpak is altijd holistisch: nieuwe (technologische) ontwikkelingen kunnen alleen succesvol worden toegepast als ook voldoende aandacht wordt geschonken aan de gebruikers ervan en de cultuur van de organisatie als geheel.

Door het combineren van diepgaande technische kennis met uitstekende communicatieve vaardigheden, een sterk analytisch denkvermogen en creativiteit, helpt hij concreet bij het realiseren van de bedrijfsdoelstellingen.